O mnie

Nazywam się Tomek Podgórski. Od ponad 12 lat zajmuję się marketingiem B2B, a od 2016 r. pełnię role Dyrektora Marketingu/CMO lub Chief Revenue Officera w firmach IT. Moją największą pasją jest Digital Marketing, w którym stawiałem pierwsze kroki w 2008 r.

Obecnie odpowiadam za strategię marketingową i produktową w firmie MAIN Data Center, będącej częścią EIP Group.

Edukacja

Jestem absolwentem studiów podyplomowych z Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (2010 r.). Wcześniej ukończyłem filologię angielską na UMCS w Lublinie.

Jestem posiadaczem certyfikatu Diploma in Professional Marketing, wydanego przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing.

Szkolenia i konsultacje

Przez lata prowadziłem też szkolenia i konsultacje dla polskich i zagranicznych marek, w obszarach moich głównych zainteresowań – digital marketingu, content marketingu, lead generation i ich zastosowaniu w sektorze usług biznesowych. Obecnie swoją chęć dzielenia się wiedzą realizuję również od czasu do czasu pisząc na blogu – na który serdecznie zapraszam.

Zasady i podejście

Wyznaję i praktykuję zasadę, że głównym celem działań marketingowych powinno być generowanie przychodu – dlatego mojej działalności przyświeca hasło 'Revenue Marketing’, czyli marketing wspierający sprzedaż i skupiony na przynoszeniu firmie zysku. Zawsze staram się zrozumieć, co ma wpływ na wynik sprzedażowy, które produkty są najbardziej rentowne czy w jaki sposób organizacja pozyskuje klientów.

Stosuję również podejście ’Data-Driven’. Dziś w marketingu można zmierzyć praktycznie wszystko, dlatego każdą swoją decyzję staram się jak najmocniej opierać na danych.

Czas wolny poświęcam pasji, jaką jest gra na gitarze elektrycznej i akustycznej, pływaniu oraz wycieczkom rowerowym. Wspieram też moją Żonę Joannę w rozwijaniu serwisu Sensonauka.pl, poświęconego integracji sensorycznej i edukacji dzieci.